VANLIGA FRÅGOR

Har du problem med betalning av ditt årskort?

Har du problem med betalning av ditt årskort, då kan det vara bra att försäkra sig om nedanstående.

• Stöder kortet internetbetalningar?
• Är kortet kopplat till 3D secure, alltså Verified by VISA eller MasterCard Secure?
• Fanns pengar på kortet vid tillfället?

Efter två felaktiga försök tillåts man av säkerhetsskäl inte försöka igen utan får vänta 24 timmar innan man försöker med samma kort. Felaktiga försök kan inkludera t ex inga pengar på kontot eller fel ifylld personligt kod.

Problem med din inloggning?

Vet du med dig att du har ett aktivt konto på ticnet.se så kan du logga in med samma e-postadress och lösenord som du har där. Om du har glömt ditt lösenord kan du skaffa ett nytt lösenord genom att klicka på Har du glömt dina inloggningsuppgifter? under LOGGA IN och där fylla i din e-postadress. Då ska ett automatiskt mail skickas till din e-postadress och du kan där välja ett nytt lösenord. Har du inget konto får du göra enligt punkt 1 här i manualen.